Separera namn med ett kommatecken.
När går din bindningstid ut?
Vad menar du att det inte syns att det finns någon 4G-täckning utanför städerna? Det finns gott om 4G-täckning utanför städerna tycker jag......
Jag har erfarenhet av alla operatörer - men det säger ju inte hur du kommer att uppleva just den operatören. Men generellt sett tycker jag att 3...
Följande abonnemang är de jag ser som mest prisvärda och som nog skulle passa dig bäst. Om du inte tecknar abonnemanget med bindningstid, är de...
Hejsan, jag överlåter nu ett 4G mobilt bredband från 3. Detta abonnemang finns inte längre, utan det är mer generöst än dagens erbjudanden....
Det beror på vilket abonnemang du har, men innan du kan surfa vidare kommer du att få upp en informationssida där du ser vilka alternativ du har....
När problemet är löst och de kan se att ditt abonnemang är oanvänt brukar det inte vara några problem med avdragna avgifter. Skickat från min...
Det beror väl på att du har använt för mycket data i telefonen. Hur mycket surf har du som ingår varje månad? Skickat från min iPhone 5s via...
Det gäller endast datatrafiken och inte samtal osv. I Danmark är det erbjudandet alltså sämre än 3s. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Det finns på fastpris för kontantkort, döende övriga prisplanerna gäller upp till 21Mbit/s enligt deras ktj. I juni var det dock inte så. :)...
Du kan inte få en ny telefon var 18e månad utan endast första gången - sedan blir det 24 månader. Det har alltid varit 4 eller 6 månader via...
Du börjar att betala den nya kostnaden direkt. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Den tid som anges i Mitt3-appen är den som gäller, även om du förlängt tidigare. Alltså kommer du att kunna få bort ditt abonnemang tidigast...
Nä, men kaffe är gott - speciellt latte! :)
Du kan förlänga tidigt denna gång, upp till 6 månader innan din bindningstid går ut. Exempel: bindningstiden går ut 2014-06-01, jag förlänger...
m0hamed; det finns planerad utbyggnad av både 3G 900 och 4G i området under den kommande månaden. Det finns även planerad utbyggnad längre fram,...
Östkustens pärla säger ju en del :p Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Tre: Ställ frågor! Ingen operatörs täckningskarta stämmer. De är datorberäkningar. Saker som kan påverka täckningen är berg, dalar,...
Om jag gissar rätt att du bor i Västervik, bör du kunna få 4G med din nya router också. :)
Syftar att de har gemensam kapacitet från masten in i nätet bakom. Inte rent fysiskt om hårdvaran är på olika avstånd från sändaren. :) Skickat...
Förstår nästan det! Skönt att jag lyckats hålla mig borta från beroendet, av både kaffe och nikotin. :D Men starkt jobbat att du ändå klarat dig...
Det är nog okej, själv intar man ingenting på morgonen - så min humor är väl kass hela dan - tills middagen! :p
Jag har redan läst den. Men testa gärna med t.ex 3 och se om du upplever ljudet som bättre. Nu vet jag inte om det är ett problem för dig, men...
Hahahaha :( Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Med både 3 och Hallon har du samma priser i 3s danska nät som här i Sverige. Vilken operatör som passar dig bäst, beror ju lite på. Men fördelen...
Blir smått imponerad över iPhones batteritid i viloläge..tog ur den vid 22 med 100% batteri. Nu vid 05.10 är det fortfarande 99% kvar. Alltså...
Vilken operatör har du? Tänker om du upplever ljudet dåligt. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Testa och se. Telefonen går inte över till 3G-nätet när du SMSar. Det blir även tydligt om man låser sin hårdvara på endast 4G - det går...
Testa att byta apn till bredband.tre.se och se om det hjälper. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Tänkte mer om det var någon skillnad på 3s hemmanät och 3GIS-nätet. Är det samma sak även om ni startar om enheterna? Skickat från min iPhone...
Man kan SMSa över 4G-nätet. Vågar inte svara på hur det är hos Telia - men det fungerar och är implementerat i 4G-näten hos 3, Tele2 samt Telenor....
Ni som kör med Fogg och hamnar i Danmark, står det SWEDEN eller FOGG som operatör?
Ja men typ - själv bor man fem minuters gång från stationen :p Men ogillar verkligen en hel del som har med landet och det som inte är i staden -...
Jag är 100% stadsbarn så min prövotid börjar nu (ja, jag tror att fler av de som bor utanför städer har moppe :p ) Skickat från min iPhone 5s...
3 kommer aldrig ta på sig det ansvaret eftersom problemet inte finns med 3. Dessutom ska man alltid felanmälan till den operatör man är kund hos,...
Tack så mycket! Ja, verkligen! :D Tack! Hade jag inte tänkt att bli, vill ha kvar friheten nu :p Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Tack :D Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Klarade den! :D Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Lyckligtvis blev det ändå nästan sex timmars sömn, så är inte trött nu åtminstone - men ikväll! Som tur var såg jag det först nu :p Skickat...
Tagga uppkörning 8.15 :D...borde sovit för länge sen Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk