Lite för buggig och många saker som inte fungerar som det ska för att det ska vara intressant tycker jag.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=943671&page=22 CM 6 [Beta] Till mini pro Faan va nice
Håller med. Det är klart man vill ha Froyo, men åtminstone jag behöver en telefon som funkar också. Men väntar man ett tag med att hoppa på custom-tåget så hinner nog det mesta fixas... /Daniel
Nae faktiskt inte .. har inte lust heller .. surfning är mest vad jag använder telefonen till och jag har bara kontantkort.. wifi funkar ju inte .. annars hade jag dragit in den vid det här laget .. Om någon drar in den så kan den ju skriva vad den tyckte här
Okej! Har du läst någonting om när WiFi kommer fungera, håller dom på att fixa buggar hela tiden? Orkar inte riktigt läsa hela tråden just nu.. Jag är riktigt sugen på att testa Jag är lite rädd då jag inte känner mig helt 100 på vad jag gör när det gäller sånt här. Fast just den här verkar ju vara som att slänga in ett vanligt tema nästan, eller?
Xrecovery verkar inte funka så du får ladda ner en (Xrecovery).exe och sen köra som ett vanligt program .. allt står i första inlägget (tror jag?) Nae har ej läst någonting om wifi kommer funka eller inte men man kan ju alltid hoppas Det är ju ändå mycket som verkar funka så fixar dom wifi så drar jag nog faan in den direkt om jag har tid Så nice ärligt talat ..
Kan testa det här imorgon! Kanske kan höra av mig om du har lust att supporta mig så kan jag vara testkanin Jag skulle vilja vara säker på att det går att återställa kontakter bara, helst med "säkerhetskopiera och återställ", tror du det går om jag gör en backup innan?
en backup i se eller xrecovery ? Xrecovery kommer du inte in i om du inte kör exe filen .. men jag skulle typ ha skrivit på datorn/papper alla kontakter / skickat till en annan tlfon och skickat tbx .. Ja du kan ju skirva pm till mej hur det är, frågor och sånt .. jag kan inte mycket men jag kommer försöka att kolla grejer i den om jag installerar den ..
Okej! Jag menar en kontakt backup i SE's backup program, kan det fungera att återställa sen tro? 400 kontakter orkar jag inte sitta och skriva ner på papper, då är jag ju färdig till jul
Om du har wavesecure så kan du ladda upp dina kontakter på deras server och sen enkelt och smidigt återställa dem vid behov.
Måste fixa nånting sånt iaf Hur syncar jag med google? Ska prova det da kanske. Hittade "McAfee wavesecure UPA" på market, det du menar? Kan vara bra med ett sånt här program som alltid går att få tag på via market t.ex
Jag flyttade mina kontakter genom att i telefonboken trycka skicka alla. Importerade sedan den filen i gmail. Sedan satte jag telefonen på att bara visa google kontakter, de syncar mot varandra vid varje ändring. Riktigt bra tycker jag
Tack! Verkade vara ett smidigt sätt så kör på det Edit: Syncade även till gmail men verkar vara lite fördröjning innan man kan se dom i gmail