Kan du inte göra det till en tråd för fler teknikbolag/telefonaffärer typ: netonnet, katshing, tre, telia osv. Då skulle jag tycka att det var roligare
Okej. Nu är det en mer öppnare tävling. Nu får ni posta fel från alla slags elektronikföretag, däribland Audio Video, Media Markt o.s.v. Fel från elektronikföretag som endast kör via nätet är okej, om godtaglig reklam finns.
Kanske skulle bli lite mer ordnat om TS valde ett företag per vecka? Och att vissa regler sätts upp kanske
Fel hos Comviq angående ZTE Blade: "har den även en riktigt bra kamera" "vass ljudkvalitet" "Detta är en telefon som kan räknas till de stora spelarna"
Tror att jag hitta stavfel på xperia NEO i elgigantens blad som länkades, det står "Med 8,1 Mpix kameran fotar man otroliga bilder och filmar skarpt även i dåliga ljudförhållanden" känns i alla fall som att dom menar ljusförhållanden =P Står även på galaxy S2 att den har nya 2.3 men den har ju inte 2.3.4 vilket är den nya eller har jag fel? Jag vet att jag har 2.3.3 i min S2 Om det räknas så kan jag ju nämna att en på thephonehouse nämnde att deras x10 levererades med 2.2