Nope.... Nu har då Ubuntu samt Canonical en riktig chef som bestämmer till många vinddrivnas stora förtret och om inget oförutsett inträffar så är 12.04 nästa LTS. SABDFLs eget blogginlägg om detta. Mark Shuttleworth » Blog Archive » Next after Natty? Orkar man inte läsa så står det så här: Det finns för övrigt mycket läsvärt i hans blog !
Inte en fråga mer hur man kan använda olika operativsystem för något. Man kan gå in i köket och koka en rom... [KITCHEN][September 10 '11] Android Kitchen, v0.179 [Linux / Mac / Windows] - xda-developers Funkar med alla stora operativsystem och Ubuntu är rekommenderat för Linux, Cygwin (unix-klon) används med Windows för att kompilera ihop romen. Bon Apetit....
Jag har precis uppdaterat till 11.10 och skulle behöva hjälp med lite saker. 1: Wine verkar inte fungera som den ska. Jag har ominstallerat Svenska spels pokerklient men det startar inte. 2: Finns det några inställningar för Unity? Jag har letat och sökt i hjälpfiler men hittar inget. Det jag vill är att docken till vänster alltid döljs. Jag vill även veta hur jag lägger till programstartare och gruppera programstartare som i Cairo Dock. 3: Finns det nått sätt att få fram statuslisten som tidigare fanns längst ner. Jag vill veta när det händer nått i icke aktiva fönster, tex msn, och lilla pricken i nya docken duger inte.