Säljes: Acer Liquid

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Tenrou, 7 sept 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Tenrou

Tenrou Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Säljer min röda Acer Liquid A1.
    Inköpt hos Expansys.se 2010-03-10 och kommer i orginalkartong med alla originaltillbehör:
    - Laddare.
    - Headset
    - Instruktionsmanual/mjukvara
    - 2GB microSD kort
    - Datakabel

Kvitto finns och det är två års garanti på telefonen från inköpstillfället. Det är m.a.o. fortfarande ganska exakt ett halvår kvar på garantin.

Telefonen funkar perfekt och säljs fabriksåterställd med officiell 2.2 FroYo firmware (för Liquid E fixad för att kunna installeras på A1) aternativt rootad med senaste community Gingerbread ROMen. Telefonen är olåst och har funkat finfint för mig såväl i Sverige som Japan. ^^ Kul telefon att mecka med om man gillar det! Tethering funkar utmärkt för den som vill använda den som WiFi-hotspot. Säljer den då jag programmerar en hel del för Android och tyckte det var dags att skaffa mig en Nexus-telefon.

Telefonen är i bra skick och har aldrig delat ficka med nycklar eller annat vasst och elakt. Skalet är dock i glatt plast och har således dragit på sig en och annan liten repa, men den fantastiska röda metallicfärgen gör att man bara ser dem om man tittar noga. Det finns en liten skada i lacken i övre vänsta hörnet på skalet som resulterat i en liten svart prick men som ni ser på bilden syns den knappt. Skärmen har haft skydd på sig från dag ett och är i perfekt skick utan en repa (skärmskydd sitter på även i bilden därav bubblorna i neder- och vänsterkant).

Finns i normalt i Linköping men kommer vara i Stockholm mellan 7:e och 11:e september. Jag kan även tänka mig att skicka den mot förskottsbetalning.
    Pris: 1200kr + ev. frakt.

Bifogade filer:

Last edited: 9 sept 2011
  2. Tenrou

Tenrou Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Bump 1/2

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.