En sak som jag märkte nu efter uppdateringen är att alarm signalerna inte finns längre. Alltså om man klickar på klockan och sen väljer alarm. Då får man även välja nån signal som ska låta. Och i den listan finns lite olika och när man klickar på en av dem ska det spelas upp, men det gör det inte. Bara jag som har detta felet?
Någon som vet om man kan lägga till egna alarmsignaler. Skulle vilja ha musik istället. Deras jäkla ljud blir jag galen på
Yepp, du laddar hem Ringdroid från market och tar en egen låt, eventuellt spelar in eget oljud sen väljer som alarmsignal..
låter som du använte mybackup, det fuckade upp signalerna för mig, vart tvungen att göra en reset av telefonen för att få den att bete sig som den skulle... tips, backa bara upp meddelanden och loggar, ladda ner apps å gör om resten manuellt.
Koppla Heron till datorn, öppna minneskortet, högerklicka och skapa ny mapp som du döper till Alarms.
Det gör det, installera en filhanterare, tex ASTRO som finns gratis på market så kan du skapa mappar på sd-kortet utan att använda dator.