Hade tänkt börja använda Swype funktionen på min SGS men hur sätter jag på den? Min mobil är köpt från 3 och har verisionen XXJF3.. Och min polare har också en sgs fast beställd från tyskland och han har en annan verision om de nu spelar någon roll ang swype. Men han kan välja vilken inmatningsmetod han vill ha i där i "nationella inställningar och text, vilket jag ej kan och hittar ingen annan stans hur jag kan få på swype.. Har ju i den fliken en flik som heter Swype och där i finns det inställningar jag kan göra med språk och allt sånt.. men också när jag kollar i själva språk fliken ahr jag ej svenska heller vilket han har också.. är det för att jag har någon äldre verision av telefon uppdatering det är så eller? men jag borde väl ändå kunna använda Swype funktionen fast jag ej har svenska som språk?
Långtryck på ett textfält och välj Inmatningsmetod, där borde du kunna välja Swype. Om du saknar svenska kan du behöva att uppdatera mjukvaran i telefonen
tackar nu vet jag hur jag kan använda swype iaf... Hur fungerar det med uppdateringar då? min polare har jf5 säger han, kan jag uppdatera min till den verisionen på något sätt ?
JP1 hade svensk swype till skillnad från JP2&3. Annars kan man ju installera det själv på vilken firmware som helst.
Jag försökte installera Swype 1. 60 som har svenska ovanpå den 1. 54 uran svenska som följde med JF3 men installationen vägrade med hänvisning till att det var en systemapp eller nåt. Jag har maila Samsung och undrat varför det inte går att uppträder till JF5 när de uppenbarligen levererar den, men inget svår än.
FAQn har en guide för hur man kan uppgradera till svensk swype. Kräver dock root. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
I den nyaste Samsung-reklamen snackar dom ju om swype, borde inte det betyda att dom släppt det officiellt på svenska nu?
Man får det med nya telefoner. De har inte släppt någon uppdatering för oss som hängde på låset dock... Det viktigaste är att göra de som INTE köpt telefonen så nöjda att de slår till. Precis som alla andra företag gör med andra ord...