Jag använder Link2SD och tycker den fungerar jättebra. Tyckte App2SD lät rätt krånglig att använda när jag läste guiden, att köra nåt script som flyttar över ALLA appar och att man måste ha minst 60 Mb ledigt, det är rätt mycket när man bara har ca 20 Mb ledigt... fattade inte heller om man måste köra scriptet varje gång man i fortsättningen vill lägga en nyinstallerad app på minneskortet...
Därför installerade jag i stället Link2SD som fungerar perfekt men har några problem:
1. Efter varje flytt av en app till minneskortet måste man starta om telefonen för att se appen
2. Kopplingen till market fungerar inte perfekt, utvecklaren har lagt till ett menyval "Market fix" som man måste köra efter att ha flyttat en app.
3. Varje gång en app uppdateras via market så måste appen "länkas om" vilket görs automagiskt, men det innebär att man måste göra en ny omstart av telefonen och en ny "market fix"
Trots dessa problem tycker jag appen är underbart bra

har ca 70 Mb ledigt nu isf 20. Jag vill inte gärna flytta direkt systemrelaterade appar t.ex. widgets, launchers, min sms-app, nummerpresentatör o.s.v. så då passar denna mig perfekt

Click to expand...