Tjena!, visste inte riktigt i vilken tråd de här skulle passa bra i, men jag undrar ifall någon som är bra på PS skulle kunna redigera en bild åt mig. skulle vilja göra om den här bilden och ändra texten till Why so Android? med ngt typsnitt som passar just "Android" och med grön färg på det. Eftersom jag inte har så mkt erfarenhet av PS så frågar jag här, någon med lite fritid över kanske är snäll och villig att hjälpa till? jo hade nämligen tänkt att använda den färdiga bilden som avatar här på forumet också Redsnow
Vad snällt av dig! Hittade precis den här bilden också, om det går att fixa så skulle du kunna redigera den också om det inte är för mycket för dig? skulle vilja ha den här bilden fast med Android loggan på kortet vore skitnice Här är iaf en större variant av bilden jag snackade om innan Tack på förhand! såg inte förens nu att bilden var lite annorlunda än den innan men de spelar ingenroll för mig .
Tack så mycke för hjälpen ! blev precis som jag hade tänkt mig Dock den sista bilden hade jag mer tänkt ett annat typsnitt på just Why so "Android" och med grön färg Men tack åter igen !
Under tiden du postade detta så såg jag att det skulle vara grönt så jag kirrade en. DET var svårt när upplösningen var som den var men efter lite fulmoddningar och andra metoder så blev det ändå rätt OK tycker jag. Nu är jag trött i fingrarna