en rätt god och enkel rätt med bacon är faktiskt att göra en redning och sen klippa i tur bacon i små bitar och steka knaper stekt. Hälla ned det i redningen och tada! Baconpastasås!
Jag kan också en enkel och god maträtt Ta fram baconpaketet och öppna det. Sen steker du baconet. Sen äter du det. Visste var den enkel och god? Sent from my awesome X10 mini pro using Tapatalk Pro
Jaa ägg kan man också ha till, eller så kan du klippa baconet i små bitar och sen steka köttbullar och korv och koka nån pasta sen blanda ihop allting så har du en hemmagjord pastapytt
Gå sug på en morot i stället för att förstöra gott kött. Det där är ju som att säga att man föredrar veckogammalt bröd över nybakat.
hm, lol. Visst, bacon ftw, helt klart! Men vad i helaste helvete behöver man en bacon-tråd för? EDIT: Bra argument tack, jag menar riktigt bra då.
Var hos min polare och han pallade inte laga sin egen mat, och snäll som jag var så gjorde jag det åt honom. Då skulle jag steka bacon och han drog på högsta värmen (heter det så?) Då började vi prata om nåt och jag glömde givetvis bort baconet. Det blev helt kolsvarta bitar och när han åt dom så smakade dom popcorn. Weird asså tycker jag
Är det bara jag som har svårt för rött kött? Känner visserligen bättre smak men för mig tar det mot att äta rött kött. Ogillar det hela med att just få i mig blod på något sätt. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Stekt bacon stekt ägg och stekt potatis är gott. på med lite hp sås och ketchup så är min frukost klar.
Jag är på din sida där, jag håller mig borta, långt borta från rött kött.. :\ nasty stuff imo! riktigt välstekt och kryddad, mums!