Har just rootat telefonen med gsf b26 och undrar om det går att byta ut vanliga batterimätaren mot en med procent i?
Här har du länken, vassego: GSF/MCSF Circle Battery Icon Mod [GSF B17-B23, B24, B25, B26, B27 and MCSF v1] - Android @ MoDaCo Gör dock en Nandroid innan du flashar, ifall du vill gå tillbaka till stock/det hela inte funkar.
Jag gjorde ju en backup på systemet efter din guide. Behöver jag göra en till? Och är det bara att kopiera in rätt fil till sdkortet och sen då? Ska jag typ använda oneklickrecovery eller starta på det där sättet med volymen?
Har du redan en backup på din nuvarande installation så behöver du inte göra det igen. Har du dock ändrat mycket sen du gjorde den kan du ju göra en ny så blir det mindre att göra om ifall något går fel. Du kopierar zip-filen till sd-kortet, stäng sedan av telefonen och starta den med volym ner och power, sen bara att flasha in filen och starta om telefonen.
Tack, funkade ju fin fint Gjorde ju backupen idag på dagen och har bara hunnit installera lite appar ännu så orkade inte göra en till