Det var ju schysst av dem, är lite fundersam på hur de behandlar retur ärenden nu när jag har beställt där. Alla ställen kan ju leverera produkter, det är ju hur de sedan sköter retur ärenden som räknas om man ska handla där igen. Håll oss gärna uppdaterade med hur det går.
Det låter lovande. Frågade Bazula innan jag beställde ifall de kan hantera DOA. Svaret var ja. Nu hoppas jag dock att jag ska slippa. Min order av en 16 GB ändrades just till skickad
Wooho det händer grejer!! Paketet inlämnat till posten, fått kolli nr och så kanske finns en chans att man har den innan helgen
Jag ska returnera den imorgon och jag behöver inte ens en retursedel utan det räcker med att beskriva problemet, skicka med ordern. Det ska tydligen ramla in fler plattor på måndag eller tisdag och då ska dom öppna förpackningen och kontrollera min platta innan dom skickar den. Det kallar jag service. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
Ja det var schysst. Plattan jag beställde skulle skickas från den batch som kommer in på måndag/tisdag nästa vecka. Håller tummarna för att man ska slippa problem med skärmen.
Min 16gb var satt till 29/8 och jag har kollinr på posten redan. Hämtas i morgon. 6 dagar tidigare. Tack Bazula för grym service!
Vad tror ni om priserna på bazula nu för Nexus 7 mot vad det kommer vara när de "släpps" i Oktober(?). Förlorar man mycket på att beställa redan nu?
Tror inte priserna blir mkt lägre faktiskt. Bazula som företag kan jag varmt rekommendera. Dom kommer byta ut min Nexus 7 och även kolla så nästa är ok innan dom skickar den. Mycket bra service! Mvh J
Kan man stoppa i ett minneskort i den? Vore guld! Kommer priset att vara stor skillnad på när den lanseras officielt i svergie?
Usb-minnen och sdkort fungerar med en app. Man använder då en USB OTG-kabel och ett usb-minne eller usb-kortläsare. Appen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.homeysoft.nexususb.importer
Jag beställde min N7 den 18:e, besked om leverans till den 28:e. Plattan kom i dag! Inget att beklaga sig över. Plattan går som ett spjut. Fullständigt nöjd med både produkt och leverantör. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Ett mini stand ifrån Kjell & Company. 99:- funkar lika bra till 10tums plattor som till 7tums Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2