Min svarta Saab 9000 med regnr. WGZ919 blev stulen idag mellan 15-22:00 på Våxnäs i Karlstad. Ser ni den så ring polisen! Är rätt jävla förbannad att "folk" inte kan låta andras ägodelar vara ifred :-( Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Kan hålla ett öga, om den, mot all förmodan, skulle leta sig ner hit i trakterna. Sent from my Nexus 7
Om den mot förmodan letar sig ner till Göteborg håller jag ett öga öppet när jag drar ut om en stund!
va du tvungen att visa din inredning men fy fan va tråkigt, jag hade blivit Galen.. hoppas du får tillbaka den snart och att den inte är helt kvaddad
Bilen återfunnen! Hittades i Orrholmsgaraget här i Karlstad tack vare någon vänlig själ som sett den och tack vare min efterlysning här och på andra forum samt facebook och twitter, visste att den var stulen och ringde polisen Tack som tusan! sprid så vederbörande får reda på att det var väldigt uppskattat!
Luktar troll =P Är den mycket skadad? Har du redan fått hem den? Skickat från min GT-I8190 via Tapatalk 2
Troll? :-P Det är troll som byggt den Ja polisen ringde och bad mig komma dit och jag kunde köra den hem själv
snö + saab 9000 turbo = lek = stulen = inte bry sig sen måste dom väl haft sönder tändningen osv + knäckt rattlåset om dom inte smashat rutan också... fan tror du dom kopierat hans nyckel när han sov och kört den till jobbet?
Jag kan ju tipsa om det här projektet som jag har roat mig med: http://www.poolhem.se/gps-tracker/ Fint att bilen kom tillrätta tack vare forum-spanarna! m v h Henrik
Coolt, skall kolla upp möjligheterna, har en polare som har ett system, skall snacka med han i helgen . Är det nått att ha återkommer jag med info.. kanske :-P
Jag sitter på atvforum.se (Japp, jävligt mycket reklam och inget Tapatalkstöd pga reklamintäkterna han vill ha) och där är det några som har sändare på sina hjulingar. Finns några trådar om det lite olika sorter av dem. [Tapatalk & Samsung S3]