naaaw vad sött. en idé skulle vara att tvinga alla tjejer att bära mood rings. då skulle man iallafall ha en liten förvarning...
Det skulle inte funka, kvinnorna skulle komma på ett sätt att lura den för att kunna fortsätta sprida jäkelskap utan förvarning.
Plus att ringhelvetet "laggar" jämfört med svängningarna... Finns inte en krets i helvete som klarar av att hänga med.... Fast dom kan ju vara rätt gosiga så man får väl helt enkelt se det som så att så länge den positiva sidan är framme oftare så överlever man..
känner några till som är så, känner en som var så bitter att han ibland hellre sover i vedbon...så har vi han som låst in sig i garaget och röker på och kollar på film hela dagarna(han gjorde ett par bra affärer så han behöver inte jobba). ibland så "besöker" han frugan och barnen i huset hahaha! själv så har man ett par felande förhållanden bakom sig men trivs med att vara själv för stunden, man har ju sin android telefon juh
Jadu... Såg precis en kompis stå och kladda på bekantskapens äckel när vi alla skulle hem efter 2. Han är en tjuv, idiot och framförallt skitful, ändå så dras de mer lättfotade tjejerna i gänget dit. Ska nog vara lite mer öppen med vad han har hittat på för skit för att de ska hålla sig borta i framtiden. Till skillnad från honom så ingiver jag lite mer respekt så han kommer inte ha så mycket att sätta emot där oavsett vad han ev. kan tänkas komma dragandes med sedan.
Mina (få) erfarenheter säger att tjejer (framförallt i tonåren) vill mycket ha och inget ge... Senast lessna jag efter ett år med henne som en 'bra' vän och nu lever jag så mycket bättre.