Byta låt?

Diskussion i 'Blade' startad av Marc Swing, 9 feb 2011.

1. Marc Swing

Marc Swing Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Har införskaffat mig denna underbara telefon och är sjukt nöjd med den! :)

Men jag undrar om det går att ställa in så man kan byta låt med klick grejen på hörlurarna?

För på min gamla stenålders telefon (Nokia MusicXpress) så hade man ett alternativ att när man klickade en gång så skippade den till nästa låt + att om någon ringde en när man lyssnade på musik så pausade låten (man hör ring signalen i typ lurarna så man fattar att någon ringer till en) och man tryckte en gång med klick grejen så svarade man/la på och så fortsatte låten efter man lagt på.

Nu så när man klickar så pausar den bara låten/startar låten.

Så jag undrar om man kan ställa in på mobilen eller om det finns nån app där man kan välja typ att klickar man en gång så byter den låt och håller man in knappen ett tag så pausar den ist? + att om nån ringer till en så pausas låten (man hör ring signalen i typ lurarna så man fattar att någon ringer till en) och så trycker man en gång med klick grejen så svarar man och sen när man vill lägga på så klickar man igen och sen så fortsätter låten efter man lagt på.

Det hade varit GULD värt om det finns en sån lösning där ute eller om nån är grym och kan fixa? :P

Sjukt jobbigt att behöva ta upp telefonen varje gång man vill byta låt...

(Hittade en app som löste problemet) hehe :)

http://market.android.com/details?id=com.kober.headset

Last edited: 9 feb 2011