Nu har mitt mobila nätverk dött totalt. Räcker inte med att starta om telefonen eller sätta den i flygläge det kommer inte tillbaka. Ser att det står 3G eller H som det brukar, men pilarna blir aldrig röda och gröna och jag får bara upp felmeddelande när jag försöker ansluta till market, internet, youtube etc etc. Detta har hänt en gång förut, och då fabriksåterställde jag telefonen. Men ska jag verkligen behöva fabriksåterställa en ny telefon var fjärde dag ungefär? Finns det ingen väg runt? Jag har tre som operatör.
Nej, inga sådana. Nu fick jag köra en återställning igen. Händer detta igen så kommer luren flyga all världens väg.
Nu fick jag det att fungera igen. Gick in på mobila inställningar på manuellt och valde 3 (fanns två st plus en som hette 3 mobile)
Jag hade samma problem härom dagen. Jag löste det genom att dra igång Wifi. Då fick jag plötsligt kontakt med mobila nätverket. Jag var inte hemma när jag gjorde det så det var inte wifi som hoppa in. Efter det har det funkat fint igen. Jag har inte Tre utan Tele2 innan någon frågar.
dax för en ny firmware som fixar det här känns det som? har ni någon inofficiell som florerar på nätet? kanske kan hjälpa tills en riktigt från samsung kommer?
Ni som använder 3 abb och bor i norra sverige: 2010-07-15 Driftstörningar i norra Sverige Vi har för närvarande driftstörningar i Luleå, Kiruna, Skellefteå och Gällivare. Tekniker arbetar för att lösa detta. Vänliga hälsningar 3
Ja hade samma problem igår, hela dagen! förflyttade mig ca 1km och då lirade allt...så de e nog inte din tele utan 3