Måste bara rekommendera miXXed up Cassis som finns på Lidl bland annat. Underbart god energidryck. På en stark andraplats kommer Powerking Cranberry - finns (fanns?) på Willys.
Många smakar nästan exakt som Red Bull, onekligen, men det finns de som utmärker sig. Både cassis och cranberry är bra, lite syrligare, smakrikare än vanliga "run-of-the-mill"-energidrycker som alla smakar ungefär som Red Bull.
Finns en som jag tycker e riktigt bra och det e faktiskt euroshoppers energydrink. Och det bästa av allt är att man får en hel platta för 39 bagis på ica kvantum :
39 kr för en platta?! Jösses. Och här trodde jag att jag hade gjort ett klipp då jag fick en platta på Lidl för 69 kr + pant.
hehe, Den kostar 99kr på Ica nära som ligger där jag bor men i Skärholmen (för er som är i sthlm) Ica kvantum där tar 39kr
jag måste säga att miXXed räddade mig några gånger på peace&love för några veckor sen. energidryck plus kall ravioli till middag is the shit, och det går på en tjugolapp!
Jo, euroshopper energidryck har jag druckit en del av. På ICA på gågatan i Mora har de ett erbjudande med 5 burkar för 25 vilket blir väldigt mycket dyrare än 39 per platta. Fortfarande väldigt mycket billigare än de flesta alternativ dock. En burk burn kostar ungefär lika mycket.
Redbull Blåbär är väldigt god! Den som dock slår alla är vanliga Powerking, tyvärr finns den som närmast på Willys i Hultsfred, och det är ~7 mil dit. :/