Om ni behöver hjälp så är det bara att gå in här: QuakeNet Web IRC (qwebirc) välj #utbildningsverket och säg att ni är nya.
Riktigt bra drag i vår kampanj och flera nya spelare som anslutit idag. Häng med ni övriga med!! (Min reflänk för de som önskar stödja mig)
Ja det har gått bra! Vi har haft en bra beredskap och det har vi fortfarande, det är inte försent för och gå med! Min reflänk hittar ni i signaturen! ;D
Tänkte bara lugna alla oroliga med att vi hjälper till med att svara era frågor som ni kan ha när ni reggat er. Finns på IRC och i vårt forum BTW Erepublik rocks!!
Erepublik må kanske inte se ut så mycket för världen, men så är inte fallet, har varit fast i spelet i 2½år nu och jag tröttnar inte på spelet. Man möter ständigt nya spelare vilket är kul. Varför inte kolla in spelet, klicka bara på länken i första posten
Det tycker jag du ska göra! Registrera dig gärna på någon av reflänkarna så du automatiskt får någon erfaren som vän. Jag heter WeirdPsycho ingame om du behöver hjälp.
Försökte, men visade sig att jag redan hade ett annat konto, reggat i usa Nu måste jag vänta på att de tar bort kontot tills jag kan börja.