Du ville väl veta om det var bekräftat med två färger? Iaf enligt ett tidigare inlägg från dig och på den bilden ser du väl att den till vänster är brun och den till höger svart?
Då är du blind, hohohoho Eftersom det är PRECIS samma färg. Kollade med säkert 100 pers idag i skolan. 100. Kolla kanterna, precis lika från vänster till höger.
Det är ju på baksidan färgerna ska skilja - fronten är lika på de båda. Men sen som sagt, det finns inget officiellt som säger att det finns två färger.
Björnen baloo sjöng en gång i tiden, Var nöjd för allt som HTC ger och allting som du kring dig ser..
Jag fick leka med en HDH på mediamarkt igår, det var en snubbe från Htc som var där och demonstrerade den. Frågade honom då om färger och han sa att den bara kommer i den brun/svarta modellen. han hade inte ens hört talas om att den ska tillverkaas i andra färger.
Fick min från Pixmania i dag. Antar att den är brun, men det är väldigt mörkt brun; snarare plommon enligt mitt tyckte. Tror inte det finns svarta faktiskt. Och denna ser riktigt bra ut!
Enligt The Phonehouse så finns den iallafall i svart. http://www.phonehouse.se/Mobiltelefoner/HTC/HTC-Desire-HD-
Kan några som har fått sina telefoner ta bilder på dem (i bra ljus) så man kan se om det verkligen är någon skillnad mellan dem? Alla bilder jag har sett har varit produktbilder, vilka inte är helt rättvisande alltid.