Förbeställningar?

Diskussion i 'Desire HD' startad av nixz, 16 sept 2010.

1. Mustangen

Mustangen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sjukt taggad på DHD! Ska köpa den hos tre, vet någon något om deras leveranser än? Har även försökt boka/förbeställa en hos tre men de vill inte lova någon något eftersom de vet inte när de får in mobilen. är det någon annan som har hört något annat?

2. pebo

pebo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Nej 3 har stoppat försäljningen tills dom har i lager är allt vad folk har hört.
    Varför inte köpa telefonen och bara öppna abonnemang hos 3?

Vet att det kan vara så att man vill betala per månad för telefonen
    men vill man ha den nu så går det ju om man kan för ekonomin då.

3. Mustangen

Mustangen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

För att du tjänar på att köpa mobilen i ett abonnemang (jag iaf). Mitt Gamla abonnemang har precis gått ut och jag behöver ett nytt. Jag har varit inne och tittat på Komplett och där kostar mobilen 5695 kr, om du ska delbetala det på 24 månader så blir det 237 kr. Sen ska jag även ha ett abonnemang, som tex hos 3. Där får jag ett abonnemang där mobilen ingår för 400 kr(3pott, alltså jag får använda alla mina pengar som jag betalar i månaden.) Med 3pott kan jag välja till 300 fria sms(100 kr) och 3mobilsurf max (150 kr) och sen har jag fortfarande 150 kr kvar att använda och inte ett öre av dessa kr kommer gå till mobilen. Fast om jag köper mobilen separat så måste jag köpa ett abonnemang där jag inte kommer kunna få utnjutja mina pengar som jag lägger ner på ett abonnemang och en mobil. Då har jag ungefär 163 kr att använda på ett abonnemang för att det ska gå jämt upp med 3 abonnemang

4. gyllen

gyllen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

Lät lite skumt att komplett fått fler än 1000 st och dustin 0 st.. men avbeställde från dustinhome beställde från komplett i kväll, packad och skickad.

(för övrigt har jag mer än en gång sett att det står antal i lager men som sedan inte finnits.. dock ej på komplett)

5. faersking

faersking Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Ringde precis till Komplett och kollade ifall det stämmde att dem hade 500+ i lager och det gjorde det. Beställde också från dem så nu jävlar är man glad. Får den antingen på fredag eller måndag!

6. streambrook

streambrook Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC12+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC12+
    hehe jobbigt om du missar fredag och måste vänta hela helgen :P

7. faersking

faersking Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Haha ja det kommer det nog bli. Men den som väntar på något gött väntar aldrig för länge, right? :P

8. knas

knas Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu har jag fått bekräftat att dustin får in min DHD den 10e! :) Så antagligen får de in några !

9. matte629

matte629 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Älskar att Komplett har roffat åt sig alla Desire HD's som kommer till Sverige. :P Hade en bokning i en ThePhoneHouse butik men jag antar att jag skulle ha fått den i Februari om jag hade fortsatt vänta. Beställde från komplett i morse och kommer antagligen få ett SMS om att hämta ut den imorgon. Synd att man inte kan då.

10. Drontal

Drontal Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Avbokade min på Katshing i går eftermiddag, lade en beställning hos komplett och 16 timmar senare hade jag den i min hand. Är glad!

11. Sanel80

Sanel80 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tjena.

Någon som har beställt sin telefon hos Televaruhuset? Googlade lite om dem och hittade lite inlägg om dem som är inte så positiva.Nån här med erfarenhet av Televaruhuset?
    Beställde HDHD från dem för två dagar sedan och i statusen står det fortfarande att varan håller på att packas.