Lol,blev glad näe jag såg detdära "order before 6 and get in two working days" o sen såg jag att de va för UK endast
Berätta gärna när ni får den. Jag kan tidigast förlänga mitt abonnemang den 5 nov. Tänker köpa den från katshing pga deras billiga försäkring.
Ringde HTC Sverige idag & påstod att jag var från en tidning. Fick svaret att HTC Desire HD ej har något fastställt datum i Sverige & att alla nät/butiker bara gissade sig fram ett datum då de själva inte visste när de skulle få telefonen. HTC i Sverige hade iaf fått ett provexemplar av HTC Desire HD nu i veckan, men hans gissning var i mitten på november till butik. OT: Desire Z gissade han på i Februari nästa år tidigast.
Nej, Ni kommer inte tro mig D: Skrev och frågade om jag hann med första lasset om jag förbeställde idag och detta är svaret:
Nytt statusmeddeladen på SuperETrader: On the 22nd of October the first batch of HTC Desire HD's will be shipped. Unfortunately due to the limited stock from HTC we are not able to fulfill all of our back orders straight away. All orders will be shipped out on a first come first serve basis, we expect to get the second batch of stock week commencing 25th Oct.
haha du hann före. snackade just med dom jag också och dom sa att dom skulle få in 75 st samt fler i början av nästa vecka
Inga butiker kommer få några i demostrationssyfte, det som står i säljssystemet kan du inte lita på då denna info kommer från Expert och inte 2020 som levererar. Tyvärr.
Det gör du rätt i. För hon kunde nästan lova mig att jag skulle få den under nästa vecka Sen ändrade jag till samma betalningsmetod som carez dvs. man betalar när man får telefonen i handen.
Det här är ju värre än iPhone-lanseringarna! Alla är tvärsäkra på att just deras datum är rätt, HTC "vet ingenting" och vissa butiker "vet" att det kommer in en batch imorgon. Jag är glad att jag bestämt mig för att avvakta ett par veckor, annars hade jag nog varit rätt sur vid det här laget.
Ganska säker på att jag inte får bland dom första, har dragit iväg ett mejl och får se vad jag för svar