Ja mitten av november är lika rimligt som hd varför skulle dem skita i z? den är lika viktig imo vet inte varför alla faller för hd så mycket..
Enligt dom så fick dom inte sälja till mig pga att jag inte skulle använda luren i England, fatta inte riktigt alt han sa men nåt med tullen sa han med, jäcla idioter snackar huuur snabbt som helst. OnT, finns det någon webbutik som man kan beställa från så man ahr den i nästa vecka? Engelsk/Hollänsk?
Följt den här tråden ett tag nu likt många andra. Förhandsbokade på Mediamarkt högsbo idag, mitten på november sa säljaren att den skulle komma. Gjorde en chansning, står först i kö iaf! Sätter mig själv i vänteläge fram tills dess...
japp! i de 399kr har jag bakat in max surfen, 10gb data i 6mbit. 3000sms till övriga nät och sedan gratis samtal inom fasta nätet och 3's nät även där gratis sms hmm så surf, i princip "oändligt" med sms, det borde väll duga?
härligt, snackade med min kompis på tre och han sa att dem får in svarta till en början och dem ska komma ni v 44 som det står på sidan, men det kan ju ändras snabbt som vi vet.
En ny liten sak att tänka på för de som beställt från expansys.... är det inte det ena så är det något annat strejk i frankrike just nu he he, expansys lär ju knappast få några lurar imorgon och om de får dem så går de säkert inte iväg direkt fort tror jag iallafall, så jag tror jag avbokar därifrån för det är nog ganksa kört där tyvär, ja så roligt det kan bli
hmm när jag tecknade ett 399kr pott så ingick det 2gb i månaden fri surf. det räcker väll gott och väl?
QUOTE=lang0liers;293651]http://lmgtfy.com/?q=strejk+i+frankrike ser dock ut att bara drabba tåg & flygplan[/QUOTE] Sitter på jobbet så kan tyvärr inte slö surfa
räcker gott och väl kommer du över 2gb stryps hastigheten men de är fortfarande gratis någon som hört mer om DHD från 3 när den kommer? edit: hört olika om färgerna från 3, men det är bruna som gäller, vecka 44?
snackade med min kompis som jobbar på tekniska supporten, han sa att dem skulle få in svarta till att börja med.
Efter att han väntat i några veckor så ska man behöva vänta minst en månad till (om v.46 ens stämmer). Börjar på allvar se mig om efter andra telefoner.