Thnx, nej, ingen redigering alls (förutom en aning skärpa eftersom jag var tvungen att skala ner bilderna och det gav oskärpa)
hade lite tråkigt när jag gick hem i veckan så jag tog lite kort när det var så dimmigt btw så tycker jag denna tråden borde bli sticky alltid kul
Vilka fina bilder! Jag lyckas aldrig med att ta fina bilder med min hero, känns som att den släpper in alldeles för lite ljus. Det blir väldigt mycket rörelseoskärpa. Hur har du upplevt det?
Älskar "gatufoto" (nu är ju detta på en flygplats...) med nallen, hade inte gått lika bra att smyga upp systemkameran med tillhörande spegelslammer och ta den här bilden.
Använder oftast standardappen för att ta kort, mer oftare och oftare pro paint camera för möjligheten att skippa fokusering samt spotmätning
HTC Legen tyvärr råkade jag klicka i ISO 400 när jag drog undan meny fliken, så mycket brus men gillar motivet.
Fina bilder om man ska köpa en android vilken rekommendera ni om man titta på kameran har en N95 8G nu som jag tycker ta riktigt bra bilder inne och ute, tar mycket bilder med mobilen har ju alltid med den.
x10 har nog den bästa kameran ute på marknaden nu du kan ju se skillnaden mellan nexus one och x10 i testen av x10:an här https://swedroid.se/test-av-sony-ericsson-xperia-x10