Frågor

Diskussion i 'Galaxy Ace' startad av Xazy, 22 feb 2011.

1. Xazy

Xazy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan Skulle varit kul och höra vad ni tycker om luren! blev riktigt sugen och skaffa en mig själv

Hur är batteritiden?

Hört man inte får hörlurar till? märkligt!

vad jag använder lur till mest är musik sms samt lite surf i mellan åt!

Mest wifi surf!

2. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Är också väldigt sugen på en sådan men skulle också vilja veta lite om hur andra har upplevt den :)

Enligt ELgigantens webshop så ligger batteriet på vilo: 640 timmar och tal: 11 timmar :)

Jag skulle gärna vilja veta om den kommer få 2.3.

3. Xazy

Xazy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Baracken såg du hade köpt en ? vad tycker du? :)

4. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Ligger bra i handen och en bra batteritid :) har inte riktigt använt den fullt ut än men hittills så är jag faktiskt nöjd med den. Köpte den bara för att ha och sms:a med och då fungerar swype väldigt bra. Processorn är ju bara okej dock det kan hacka till ibland och vara lite halvseg men inget som jag själv stör mig mycket på. Dock så får jag säga att själva kartongen känns billig när man får den och man får bara med en laddare, usb-kabel och handböcker, så inget headset.

Jag som har använder en DHD i normala fall skulle inte byta ner mig till en ACE då ACE inte är i närheten, det må vara 800Mhz men den presterar faktiskt inte jättebra. Men sms:ar man mycket och inte spelar allt för krävande spel så är det en helt okej telefon :)
    Om jag skulle köpa en SAMSUNG för att använda mycket så skulle jag personligen satsa någon tusing till och köpa S eller S2

5. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Tyvärr så har dom tydligen ingen info om kommande uppdatering av android till ACE =/ tycker att det borde gå med samma uppdatering som S båda kör ju touchwiz 4.0 över android, eller har jag fel?