Hur funkar det med garantirep på en mobil man tappat? Min mobil har det ökända kamerafelet (HTC One) och jag vill skicka in den på nåt sätt men jag har tappat den så den blivit kantstött. Kan detta orsaka problem?
Det borde väl inte spela någon roll ifall du har skönhetsmärken på din telefon utan dom borde väl förstå att du inte är den enda med kamera felet, och hjälpa dig med det Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
Klart det kan bli problem eftersom garantin är upp till tillverkaren att sätta vilka regler de vill. För just garanti brukar de skriva att den inte får ha skönhetsmärken när jag skumläst villkoren. Men du har ju alltid reklamationsrätten. För slutgiltigt svar: öppna upp och läs villkoren för garantin som HTC ger ut; Sent from my C6903 using Tapatalk
Köp en iphone nästa gång så kommer du garanterat få en bra upplevelse när det kommer till garantiärenden. Då Spelar det ingen roll om den är kantstött eller repad. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Kan fan inte vara utan mobilen så länge. Tar väl femton miljoner veckor, sen får man tillbaka en lika trasig enhet och det har jag varken tid/ork till. :/
Det tog 2,5 vecka för mig. Inte så farligt. Hade en X8 under tiden..... Det var lite hemskt att inte veta när bussen går osv. men annars var det fine.