Är det någon som hittar denna app på market eller är den som vanligt exklusiv för de som bor i USn'A? Skulle ju vara en kul app att testa!
Jag har en vanlig svenskköpt hero, borde alltså gå. Får bara network error när jag söker efter den.. =/ Hmm, testar en omstart.
ahh just det. jag kör ju Cyanogenmod och med den 1.6. men jag testar att ladda upp den sen så får vi väl se om den går att ens installera.
Ja, detta var olyckligt. Speciellt för Magic-ägarna! Någon som testat applikationen på någon byggnad eller dylikt här i Sverige? Själv provade jag med några böcker, CD-skivor och DVD-filmer, fungerade rätt hyggligt får man lov att säga så länge det rörde sig om engelskspråkigt material. Om jag scannade något svenskt gick det inte lika bra - men ofta lyckades den i varje fall hitta info om tex författaren eller artisten.
enda jag hunnit testa den på var metrotidningens logga villket den klarade av. dock länkaden den inte till den svenska metrosidan.
haha, detta var ju hur häftigt som helst! tog en bild på turning torso och blev ganska impad. Förvisso blev inte textsökningen den försökte sig på särskillt bra. (Tydigen hittade den texten"asses" någonstans) men den hittade iaf namnet på byggnaden! och andra bilder av den.
typiskt att det inte funkade med 1.5 Är faktiskt irriterad på HTC.. mycket snack om uppdateringar.. inget händer. jaja, här är en länk till om någon behöver. http://www.mediafire.com/?degkj5mjlmm
hittar inte den i market för min tattoo. men kan installera den genom länken ovan och det fungerar bra att köra den. dock kunde man inte under genomgågen när den starta se allt för den är anpassad för större skärm. men efter det verkar den fungera felfritt. får återkomma när man testat mer.
Ja, det funkade på denna bild iaf: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/HTC_Magic_G2.png Samt New Yorks skyline före 9/11, där hittade den WTC. Gick inte så bra på Klara kyrka dock, men den hittade massa liknande bilder där. Riktigt häftigt iaf.
Nu hänger jag inte med....Har en Tattoo med 1.6. Var, om möjligt, kan jag hitta nerladdningen för Goggles? I "butiken" i telefonen eller någon annanstans?
Läst tråden? T ex. några inlägg upp? Tråkigt för övrigt att Goggles inte finns till 1.5, men det var väl någonting nytt i API:t i 1.6 som dom behövde använda.. Konstigt hursomhelst att Google inte anpassat programmet för lägre upplösningar (Tattoo), då man kan tycka att de borde föregå med gott exempel
Aktivera Unknown Sources under Applications i Settings. Sedan installerar du antingen filen från minneskortet med exempelvis Astro, AppManager etc. eller om du har ADB aktiverat och fungerande kan du köra adb install dinfil.apk.