Måste säga att jag blev paff idag, Slog på navigation på vinst och förlust på min nya lur. Den funkade. Utan att jag använder brut.alls mod. De måste ha öppnat upp navigering för sverige nu.. Äntligen!!! Henrik
w00t! Körde in brut tidigare idag (tillsammans med VOX), men stämmer det är det såklart roligare att köra stock!
Kan någon annan bekräfta det här? Jag får själv fortfarande fram meddelandet nedan på X10 med 2.1 respektive SGS II med 2.3 med senaste versionen av Maps installerad. "Varning! Google Maps Navigation finns inte för den här platsen ännu" Det är förstås möjligt att det hela rullas ut gradvis liksom Market-uppdateringar och dylikt.
extasy: kan du lägga upp en video på att det inte är brut du använder och visa google navigator för att bekräfta det du säger?
Läste att inlägg här för några veckor sedan om någon som fått det att funka på en nyinköpt lur, när han sedan uppdaterade maps så funkade det inte längre? På min Desire S funkar det ej... Edit : För övrigt så körde jag Brut på min Legend & tyckte det sög. Fungerade hjälpligt men var så sanslöst segt & låg hela tiden typ 30 meter efter, var ingen höjdare i större städer typ Stockholm & Gbg. Kanske finns nyare versioner som blivit bättre? Har köpt Navigon nu & det är ljusår bättre men det kostar ju pengar förstås...
Funkar för mig med nu äntligern kan man avinstallera brut och slippa dubbla maps. Har en Motorola Defy 2.3
Varför skulle man ljugit om det här? Jag blev själv förvånad men det funkar för mig i alla fall vilket är kul. Det som inte funkar är rösten! Där kommer det bara ett pling istället..