Du måste mena "gTasx"... Jag har oxå använt det. Det är så jävla långsamt! Tyvärr... Tar alldeles för lång tid att ladda anteckningar. Dessutom laddar den om en anteckning (från servern!) om man lutar mobilen 90-ish grader! ARGH! Har man, då, ingen täckning i t.ex. en affär så kommer ju inte anteckningarna att laddas tillbaks! D'OH! Annars är det ju oerhört praktiskt att alltid ha anteckningarna på en server.
Blandar vi inte ihop programmen nu? Frågan gällde om det finns någon app som syncar med Google Notebook och inte Task/Aktiviteter? - gTasks syncar med Task (det som heter Aktiviteter i Gmail...
Jajo. Nog blandat ihop tjänsterna. Fast Notebook-tjänsten är ju nerlagd :-/ Funkar bara för existerande användare. Men kan vara bra att ha en app för det ändå...
Har testat en del sådana här alternativ nu & inget är riktigt bra men 3banana är nog det jag väljer så länge. Synkar mot deras sida & är mycket snabbt att arbeta med, lite udda men funkar bra när man förstått det...
gtasks får nya uppdateringar var och varannan dag. Börjar kännas riktigt solid faktiskt! Det enda som stör lite nu är att checkboxarna är för små och för svåra att pricka, annars e de greeeet!
Det kanske bästa alternativet till Google Notes är ju annars Evernote och vad jag förstått så finns det en androidapp.
Ja, en notes att synca mot mot google vore inte fel. Detta kanske inte är rätt tråd, men... Hur kommer jag åt mina google dokument lättast via mobilen?` MVh Jimmy
Gtasks känns stabilt och fungerar bra att synca åt bägge hållen. Hoppas på en widget som visar dagens göromål. Tror det skulle vara grymt uppskattad av många.