Även om han testar dra ut batteriet går ju garantin, Har inte en mini dock så vet inte om man kan "återställa" så att det inet syns att man pillat..
vänta nu! om man tar ut batteriet så går garantin ut?? ny får ni sansa er!! garantin går ej ut för man byter eller tar ut batteriet!!! har du garanti kavar så lämna in skiten bara! vill du inte ta ur batteriet så stänga av mobilen i 30 sec å sedan gör som jag skrev från där!!!
Sony Ericsson Xperia X10 Mini E10i Teardown - iFixit Garantin går väl ut så fort du skruvar av skruvarna?
Du vet att man inte kan ta bort batteriet på en X10 mini utan att skruva isär den? X10 mini heter heller inte U20i som du skrev i din instruktion utan E10i, det är X10 mini pro som heter U20i och den har löstagbart batteri.
Visst. Till skillnad från PRO, så måste man som icke-PRO ägare gå till service ställe för att få batteriet utbytt. Titta på länken som Snusdus la in, så ser du hur en icke-PRO ser ut under skalet.
och kollar man där så behöver man ej skruva för att bryta strömen från batteriet!! dra ur å sett i kontakten bara!!
Testa att ladda ur telen till 0 procent, öppna seus hålla in backåt knappen medans seus väntar så ska drivrutiner installerare Sent from my U20i using Tapatalk
behöver man troligast ej göra nej då det snäpper fast i antennen bara å tar man den bakvägen bör det gå galant. men jag skulle lätt lämna in den från det jag märkt att det strular. ska prova på en ikväll och sedan kan vi se vem som har rätt.
Man kan väl testa även om det kräver minst 50? Sent from my U20i using Tapatalk EDIT: Testade precis idag med seus under 50 procent och det funkade perfekt
Det låter ju som om Windows har problem med din telefon. Se till att ta bort alla icke igenkända enheter i enhetshanteraren i kontrollpanelen på datorn. Sen se till att du har senaste PC COmpanion / SEUS för att få rätt drivrutiner. Funkar det inte då?