Hallo Är ganska grön på detta med android och heron, men men. På någe vänster så måste jag nu välja mellan två home allternativ touchflo eller bara home. Home ser skum/ful ut och flo ser ut som vanligt. Vet ej vad jag har gjort? Någon som har någon ide?
Du kan ha installerat en "hemersättare" eller råkat avaktivera TouchFLO på något av alla de tänkbara vis. Lösningen är dock väldigt simpel. Kryssa i "Set as default" eller vad det står och välj det du föredrar. ^^
installerat nån speciell låsskärm eller home-tema? du kan väl välja att använda touchflo som standard? DÄR VAR VI SNABBA
Den som är Home är original hemskärmen i Android. TouchFlo är HTCs egna. som de har skrivit tidigare är det bara att kryssa i "set as default" och så kommer du komma till den hemskärmen du väljer varje gång du trycker på home-knappen.
Väldigt snabba svar, tack! Jag har gjort det nu och det funkar. Förstår bara inte Vart den andra home grejen Kim I från??
HTC har byggt en egen "hem-skärm", men androids standard ligger kvar. Dåligt skrivna program tar inte hänsyn till detta och sabbar standardinställningarna