Någon som vet om man kan synka Hotmail konton på Android? Skulle vara mycket till hjälp eftersom att det är otroligt jobbigt och dra upp webbläsaren i mobiltelefonen hela tiden. EDIT: Vill helst inte ha någon applikation till hjälp om det redan finns på Android. /azz0n^
1. starta standardapplikationen för e-post 2. skapa nytt konto (menyknapp -> ny) 3. välj MS Exchange 4. skriv in din epost adress i både "E-post adress" och "Användarnamn" 5. Skriv i ditt lösenord (viktigt med stora och små bokstäver) 6. hoppa över domän (den ska va tom) 7. skriv in server adress m.hotmail.com 8. bocka i "använd ssl" (men den e ibockad original) 9. gå vidare (programmet testar om den får kontakt med din epost ) 10. välj ett fräckt visningsnamn för kontot 11. skriv in ditt eget namn 12. tryck på klar works like a charm
Mycket tacksamt. Jag har testat i flera dagar och till slut gett upp mina försök att få hotmail att funka - och vips efter att ha läst detta så fick hotmail-servern för sig att svara - och allt fungerade klockrent. Tack.
been there done that XD tog ett tag innan jag fick hotmail att fungera, men envis som man är så vägrar man acceptera gmail XD your welcome