Hej Jag funderar på att köpa en Htc Desire och har hittat denna Vad tror ni om denna är det allt fejk eller http://www.alibaba.com/product-gs/333625659/3_2_touchscreen_100_original_unlocked.html
som ett troll hade sagt: fake and gay. desire ska ha en 3.7 tums skärm inte 3.2 sen så heter hemsidan alibaba.... tror inte det finns så många seriösa som skulle döpa sin sida till det
Jag har förstått att det inte är en äkta med tanke på priset. De hävdar att det är äkta android 2.1 i dem. vad skilljer denna mer än bildskärmen och en äkta då
Shanghai? Dedär är nog en riktigt ful kina-kopia. Hade en kollega som va bombsäker på att han hade köpt en äkta iphone i kina för 500 kr. När han kom hem och jag kollade på den var det den sämsta skiten jag någonsin sett. Skalet lossnade när jag tog i den, va något skräp-os som försökte efterlikna iOS. Han är dock fortfarande bombsäker på att det är en iphone, han försökte jailbreaka den med itunes. Så, håll dig undan från kinaskräp! Och nej det är antagligen inte Android på den, möjligen nått som har likadana menyer. Edit: "Our company mainly manufactures children's clothing, underwear and work clothes, and shirts, and also deals in sample processing. Please contact us for more information!" LOL!
Ett förtag som inte låter en lämna deras sida när man stänger fönstret.. DET är ett företag man INTE skall handla från.. GMY
När man försökte stänga fönstret så ploppade det upp en ruta som frågade om man ville stanna kvar, eller verkligen lämna sidan... DET är inte kul...
LOL! köp den inte! en kompis skulle köpa en piratkopia av en iPhone (but why?), från Kina. Han blev blåst på pengarna, fick aldrig nån telefon.
Jag har nu varit i kontakt med en av säljarn på sidan. De hävdar at det är 3,7" display och att andrioid är äkta Man kan välja att inte ha android utan Windows 7 Tittar man på rubriken (3.2'' touchscreen,100%original&unlocked HTC Desire) detta tolkar jag som att det är en orginal HTC Desire? Jag blir inte klok på detta
en 100% original Desire säljs nog ALDRIG med Win 7. dom luras ju bara, du kan lika gärna kasta pengarna i sjön....
Man kan inte lita på denna siten! Dock var jag med om att beställa en "BANKOMAT" från samma hemsida när jag bodde i Kanada! Det var ett företag i Toronto som förde sin försäljning av "kiosk" och bankomater på Alibaba?! Tydligen lägga alla möjliga företag upp sina produkter där och vissa kan man bara få tag på hos just detta företag! Det är alltså en djungel av olia säljare och vissa sitter i Kina, men Dubai, Abudabi, Taiwan m.fl......
Nej nej nej... undvik detta. Desire kan knappast få Windows 7 på sig! Det är som om jag skulle sälja en Sun Sparc med Windows 7 på.
Eh.... hur kan man ens fundera på att köpa en Desire med windows på? och av ett företag som har som beskrivning: Business Type: Manufacturer Product/Service (We Sell): Children's clothing, underwear ???
Luktar fake många mil detta. Mycket som inte stämmer där. Windows 7 är väll inte släppt ännu heller. Om den hade haft windows hade det nog stått på htc:s hemsida. Har du övervägt ditt val?