Tjenare!! Jag var inne på HTCs hemsida, där jag såg en reklambild för Sense 4. Min första tanke var WoWW den telefonen vill jag ha. Men sen märkte jag att det var någon typ av screenshot av Sense 4 med photoshopade kantlinjer. Tro mig skulle detta varit en smartphone så hade jag utan tvekan köpt den direkt! Här har ni bilden: Den ser ut som någon typ av hybrid mellan en tablet och en smartphone!! Tänk er hur snyggt och coolt detta hade varit. Inga fysiska knappar (bara ICS knappar som man har på tablets d.v.s. direkt på skärmen) och med en skärm som är minst 5tum!! Så vad tycker ni??? Hur många skulle tänka sig köpa någonting liknande??
Rätt coolt concept.. Tror ni att HTC lyssnar på ideér från deras faithful'a kunder !!!??? Jag skulle betala för att få den tillverkad, sen skulle jag betala igen för att köpa ut den =P!
Jag den enda som inte gillar den? Får Samsung vibbar av designen.... Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Känns lite note-aktig.. men snygg.. En HTC designad har jag ingenting emot! Så länge det är 100% skärm på framsidan!
100% skärm, ända ut i kanten låter nog coolt och bra MEN hur hade det fungerat ute i verkligheten? Hade man inte fått spader av alla ofrivilliga/fel-tryck hela tiden? Jag tror att de flesta tillverkare har experimenterat med detta men att dom måste böja sig för ergonomin. Ett alternativ kunde vara att skärmen inte var tryckkänslig ända ut men det hade nog krävt radikal ändringar i OS:et. Kommer kanske till iOS först för de har ju större koll på både HW och SW.