Baseband: I7500XXJB2 Build number: Donut.XXJC1 Har inte provat något än men jag förväntar mig inget bättre.
Många hade problem med låg ljudnivå i JB2. Det var inget jag märkte av men det känns som att JC1 har väldigt bra volym iaf! Om det är bättre ljud lr inte kan jag inte svara på, har inte lyssnat på nån musik lr pratat mycket.
Nu blev jag lite girig. Gick sådär när jag försökte med Odin (3.95) Den lyckas aldrig med omstarten utan står bara och tuggar med en Samsunglogga mitt på. Ända sättet att komma därifrån är att rycka batteriet men då stannar den på samma ställe. Körde en recovery (som verkar bytts till Samsung standard, kände inte igen den från mina tidigare Galaxo sessioner iaf.) Så nu kommer jag in igen, dock utan uppgraderad FW. Några fina Odin tips eller något?
Tror inte du kan köra in JC1 ovanpå en Galaxo, om det var det du försökte med. Jag föreslår att du testar med Odin 4.03 och först kör in JB2, därefter JC1 PDA.
Jo det får man väl tolka det som att jag försökte Stenkoll var det här. Jag kör en liten övning ikväll och ser om jag får ordning på det. Bara en fråga (för nu...): behöver jag göra något för att kunna köra in JB2? det är ju Galaxo nu med tänkte jag.
Gjorde som dig tidigare..Gick inte häller så bra Galaxo v1.6.1. Gjorde givetvis Nandroid backup. Men jag körde in JB2 boota om, sen körde jag in JC1 som one package behövde inte fixa med recover filen den boota upp själv. sen gick in i recover läge å tog och körde load last backup , jag kollade info blev Tele JB2 pda JC1 Prova om det funkar för dig.
Nu har jag letat och letat utan resultat. Ingen som har en fungerande länkt till Odin 4.03 eller kan skicka över på något magiskt vis?
Såg att Odin 4.03 som ni lagt upp har OPS filen från spica, spelar det nån roll el kan man ta från Odin 3.95?