Endast 9 månader efter mitt inköp då, om de nu lyckas hålla det. Jag kan inte säga att jag är imponerad, särskilt inte när det, i princip, funnits slutgiltiga versionen av ics ute till cdma razrn i månader nu. Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Verkar ha kommit en leak till oss med "NonEFIGSRetail". http://www.mod2xtreme.com/showthread.php?13264-672-180-39-en-EU-(ICS)-Leak
Motorola har konstiga nummer på sina läckor, hur som helst så är det den där som jag länka till som du ska ha om du nu ska ha ICS öht
Undrar om ICS faktiskt är på G nu, fick precis meddelande om att en ny version av motocast fanns tillgänglig. Nya versionen är: 2.0.23
Samma här men jag skippar den då jag sitter på ICS och bryr mig tyvärr inte längre om Motorolas uppdateringar
Man registrerar sig på Motorola Owners' Forums och väljer att delta i Motorola Feedback Network (MFN). Men det är förmodligen för sent för ICS, men det kommer kanske Jelly Bean senare
Vet ej om Motorola har gjort en blunder men "soak test" är egentligen final versionen av ICS, såhär står det i formuläret
Varför skulle det vara en blunder? Man testar helt enkelt den version som är tänkt att släppas för att hitta ev buggar. Därmed ligger det ett stort ansvar hos testarna att verkligen rapportera in så snabbt som möjligt så man hinner åtgärda det som behövs. Ju snabbare detta sker desto tidigare släpps den till "alla användare".