LP är extremt smooth jämfört med alla andra launchers jag sett på Android, flyter på som iOS typ. Sen finns det kanske inte så många flashiga specialeffekter som vissa andra launchers har, men efter en månad e det ändå flyt och stabilitet som är viktigast, i alla fall för mig. Men om vi ska va lite mer On-Topic, hur är flytet i ICS, och då framför allt ROMen till RAZR?
Allmänheten, och jag med den, verkar tycka att ics ser bättre ut än tidigare android versioner. Men blir flytet verkligen bättre? Det pratas ju om att det ska bli det men är det bara på pappret eller blir det så i praktiken också? Någon som har erfarenheter av det från andra mobiltelefoner? Jag går ju och väntar på att uppdateringen ska komma (vilket kanske kommer dröja 3månader) men är lite fundersam över om det mest kommer märkas som en förändring av "temat". Vad ska jag ha för förväntningar? Bättre flyt, mindre buggar, bättre batteritid?
Början av April slutet av Juni http://en.wikipedia.org/wiki/Second_quarter_of_a_calendar_year#Subdivisions Det jag ser framemot mest är och jag hoppas innerligen att Motorola låser upp bootloadern i.o.m ICS.
Varför ska man sitta och trixxa med romar? Vad får du ut på det? Nytt utseende? Sent from my XT910 using Tapatalk
Du får kontroll över din telefon överklockning och massa annat gott. De klart det är en stor fördel med kernels, jag som tidigare har ägt SGS och Blade är en ganska flitig rom-användare. Finns inte så mycket till Razr dels pga den låste bootloadern men kan mycket väl ändras om den låses upp, större community.
Jag har flashat romar i flera telefoner och rootat och inte en enda gångar har min lur "gått sönder" om du följer instruktionerna så kommer ingenting gå sönder.
Motorola är lite speciella, defy tex kan man inte flascha in äldre versioner om man bytt en speciell fil, så man bör kolla noggrant innan flash.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk