Varför kan jag inte ändra screen lock? Går jag in i privacy och screen lock så kan jag bara ändra lösenord, inte välja face unlock eller liknande, det är avstängt. Har testat att klicka i administration utan resultat.
För mig så är gps buggen där. Gps funkar dock som den ska vad det verkar. Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
hade lite småbuggar, typ att det tar lång tid att öppna bildgalleriet direkt från kameran och sådant smått. Drog en factory reset och clear cache så blev allt lite bättre, rekomenderas om ni upplever problem.
Fick idag en OTA på 13 mb till min Flashade ICS, tycker att flytet blev lite bättre. Trodde ingen uppdatering skulle komma men en positiv överraskning!
180.33 till 180.41, i vart fall så tycker jag att telefonen reagerar snabbare så jag är nöjd med telefonen. Frågan är om det är värt o uppgradera till en nyare telefon före nästa år? Vad är skillnaden lixom? Bättre cpu, större skärm? längre batteritid, men mer? .....
Hejsan! Har inte riktigt hängt med i tråden på sista tiden men har en liten fråga. Jag sitter på en tidigare läcka 676.226.3.XT910.Retail.en.EU Basband U_04.1200R. Tycker att allt funkar som det ska, så rekommenderar ni mig att uppdatera till den svenska släppta ICS och vilken guide (med filer) ska jag följa? Vad har blivit bättre i de senaste versionerna?
FM Radio eller inte i nya 13 Mb uppdatering? OTA idag, till 672.180.41.XT910.Retail.en. EU. Läste på Swedroid att den kommit OTA, så jag gjorde en systemuppdatering. Installerat och klart, men jag skulle vilja ha en fungerande FM-radio i luren. Någon som vet hur man hittar den? Alternativt en tredjepartsversion, gärna med RDS.
Hmm, sitter på Artic Rom här, är nöjd men är sugen på ICS... Samtidigt ifall jag uppdaterar till ICS så finns det knappt några roms att flasha överhuvudtaget, så jag toro jag skiter i det..verkar ju ändå finnas en del problem.
fick oxå 672.180.41.XT910.Retail.en.EU OTA idag, blev lite förvånad då jag var både rootad och körde CM10 KEXEC med Safestrap, som tyvär inte var särskillt stabil... förutom att SuperUser klagar över att root e borta verkar telefonen fungera bra. tycker faktiskt att Motos egen mjukvara e jävligt bra
rootade telefonen för att slippa klagandet... finns det några roliga saker man kan göra med telefonen som rootad förutom att installera massa andra ROM:ar? det enda jag kommer på e TiBu nu när man inte kan pilla på Kerneln...
Nej, FM-radio fungerar inte. Hårdvaran finns men så vitt jag vet så har ingen kunnat aktivera den. Du får köra Tunein radio eller dylikt
Förresten ni som fick ICS via OTA, har ni den här buggen? Ladda ner en widget från market och se om ni kan hitta den under "widgets" utan att starta om telefonen. Mao så behöver man starta om telefonen för att widgeten ska synas, är det så för er också?