Mycket möjligt. Innan Juni är väl det senaste vad jag vet. Skulle dock inte förvåna mig om de skjuter upp det ytterligare...
får säga att det ser riktigt bra ut. Webtopen verkar ha blivit ett riktigt lyft. Nu är det bara och vänta tills man får prova runt själv
Jag skulle inte hålla andan än, motorola har gått ut med att ics ska finnas tillgängligt innan utgången av q2. Det innebär innan juni månads slut. Jag tror därför det blir sista veckan i juni som tidigast. Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Som vanligt så drar de ut på tiden men men den som väntar på nåt gott...hellre ha en stabil ICS än en version full av buggar (läs SGS2)
Jo det håller jag med i . Tar ju lite extra tid när dom ska släppa nya webtopen samtidigt också. Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
"Nya" webtopen är väl enbart att den använder surfplatteinterfacet? Isf borde det inte gå långsammare, utan snabbare.
gah, ny version av MotoCast mjukvaran idag men ingen ICS. dock kan det vara en förberedande uppdatering för att säkerställa kompabilitet från dag 1? Man kan ju hoppas. borde vara nära nu!
Hittade detta idag på Motorolas hemsida. Är på slovakiska men om man översäter den så är ICS på gång ut nu. https://motorola-global-en-uk.custh...sion/L3RpbWUvMTMzOTk0MDQ0MS9zaWQvRlNtbnZVLWs=
Nja, det står det inte. Artikelförfattaren menar snarare att det inte kommer att bli så mycket försenat om den här testlanseringen faller väl ut. Det är väl bara att hoppas att det inte tar alltför lång tid.
Tidigare "testsläpp" har tagit ca 1 vecka mellan test release och OTA för alla. Jag tror nog att den är stabil, personligen tror jag egentligen inte att det är själva Rommen som testas utan allt runt omkring. Servrar, uppdaterings proceduren, telefonens beteende vid uppdatering över OTA. Flashar du in den via ODIN eller dylikt blir det sällan samma problem som med OTA uppdateringar. Min gissning är att den rullar ut till oss en eller ett par dagar innan deadline alltså runt den 30Juni.