Du kan vara lugn, du är knappast den första. Det här är vanligt beteende från Motorola. De som äger Motorola Xoom (Europa) har inte ens fått ICS och den har funnits ute till de i USA i ungefär 6-8 månader...Enda sättet att få Motorola på rätt väg igen är att Google börjar röra om i företaget. Sparka alla inkompetenta idioter där och sätt in lite google folk med vett.
Isåfall skulle det kunna bli hur bra som helst! Jag känner mig inte lurad direkt men känner att dom prioriterar sina Verzion-kunder rätt hårt. Jag är egentligen väldigt nöjd med telefonen, men det verkar som att dom inte kan kommunicera med sina kunder. Ett litet uttalande om varför ICS är försenat för GSM kan väl inte skada? "Delayed, keep you posted" är inte så kundorienterat direkt.
Mm dom e inte precis snabb på att uppdatera, Var ju inte ett Prio enligt han på motorolas support forum..
officiell ICS finns nu ute till oss här i Europa, en guide kommer upp inom kort (1-2 dagar) Den finns inte tillgänlig via OTA men den är så stock som det går. Ni kommer vara berättigade till uppdateringar från Motorola med den.
Har börjat rulla ut i Tyskland, Frankrike och Italien.... http://www.youtube.com/watch?v=Kbzeit4cJo4&feature=youtu.be Snart är den här...
glada nyheter, hoppas det inte dröjer för ! är det översättning till svenska eller varför rullas det inte ut överallt tro?
Såg att några på TIM i Italien fått, men inte sett något om Frankrike och Tyskland? Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Nederländerna och Slovakien verkar vara på gång https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/product_page/faqs/p/30,6720,8111/p_country_code/XW#s=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