Någon mer som ska till Berlin nu till helgen 3-4 september? Tänkte åka upp dit och kolla in både Android-relaterade produkter och annat. Vore kul att ha en Swedroid träff ifall ni kommer ner.
Tanken har slagit mig. Men är det inte så att det inte är öppet för allmänheten, eller bara öppet för allmänheten under vissa dagar?
Det är öppet för allmänheten. Du kan kolla in Tickets och ifall du tänker ta tåget kan du kolla på Travel service. Tågbiljett verkar kosta 139 Euro från Köpenhamn.
Med SJ kan jag åka nattåget tur och retur från Malmö för ~1700 kr, sen tillkommer lite hotell på det. Jag får fundera ett litet tag på det där. Jag var nyss iväg på andra äventyr och ska iväg igen redan i slutet av September.
Inte helt prisvärt att flyga just nu vad jag kan hitta. Billigast e jag hittar via normal bokning är Air Berlin - Köpenhamn > Berlin fredag, tillbaks söndag för ~2700 kr.
J*vlar! När jag flög till mina kusiner förra året så kostade det 495 eller 595 för enkel ner. De bor i Stuttgart, tror jag flög med AirBerlin eller något sådant. De kanske bara hade x-tra pris då?
Ska bli riktigt intressant att se all nya tablets. Nya kategorier som Samsungs lite mindre (Note och 7.7) samt Sony's vikbara ska bli kul att klämma på. Hoppas det inte blir för trångt vid deras bås.