Inbiten iphoneist

Diskussion i 'P30-serien' startad av Andersgbg, 30 apr 2019.

1. Andersgbg

Andersgbg Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kört iPhone sen 3g men sista x modellen blev jag så arg på den dåliga mottagningen så jag bröt mitt beroende

Blev en p30 pro främst beroende på kameran

Har väll lyckats lösa det mesta själv men två saker går jag bet på

1

Har ett headset , en handsfri i bilen och en handsfri i lastbilen när jag går ifrån en uppkoppling så telefonen slår över till en annan startar min ljudbok eller eller musik automatiskt vilket kan bli mycket enerverande när jag jobbar utanför bilen får plocka upp telefonen hela tiden och pausa

2

Jag skiftar ofta mellan handsfri och headsetet och på Iphonen kunde jag bara välja vilken Blåtands uppkoppling den skulle skicka ljudet till men enda lösningen jag hittat här är att koppla bort den jag inte använder men det ställer till problem när jag lyssnar på musik via handsfri i lastbilen och det ringer och jag vill ta det i headsetet .

Lyssnar ibland på ljudbok headsetet oxå så blir inte någon bra lösning att ställa telefon i ena och ljud andra

Ni som har varit androidnister länge har säkert någon bra lösning för dessa ilands problem

2. R3b0rn

R3b0rn Impartial Droid Moderator

Mottagna gillanden:
    6 733
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Apple iPhone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Apple iPhone 16 Pro Max
    Jag tror 1 är mer en inställning på dina musik/ljudbok appar än något. Finns nog på inställnigar.

2 gör du genom att gå in på settings - device connectivity - bluetooth ocgh där inne väljer din parade device och trycker på kugghjulet bredvid din enhet där du väljer vad du vill att den ska göra (Call audio, Media Audio, Contact sharing etc)

chraist, Kristy och bernard gillar detta.
  3. Andersgbg

Mottagna gillanden:
    1
    Jag hittar inget men klockan är ju 05 så helt vaken är man ju inte

Nr 2 var tvärt om jag menade ville kunna köra allt på båda men välja om jag skall få det i headsetet eller bilen

4. Andersgbg

Mottagna gillanden:
    1
    Så här ser det ut på iPhone där jag kan böja vart ljudet skall komma

Bifogade filer:

5. Andersgbg

Mottagna gillanden:
    1
    Ingen som har något förslag

6. Andersgbg

Mottagna gillanden:
    1
    Verkar lyckats lösa det själv

Tasker för att bli av med att den börjar spela hela tiden och Bt speakers switch för att ända blåtanden

Kristy gillar detta.