Inen namnpresentation...

Diskussion i 'Allmänt' startad av pacman, 10 sept 2009.

1. pacman

pacman Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    105

MINA ENHETER

Har för mig att jag såg någon tråd där man inte fick namnet uppslaget i telefonboken när det ringde. Hittar dock inte igen den...

Jag har ett liknande problem:
    - när det ringer så ligger skärmlåset kvar och jag måste låsa upp för att se namnpresentationen
    - ibland när jag drar ned notifierings-listen (och skärmen fortfarande är låst) så kan jag inte klicka på notifieringen för att komma vidare. Om jag då trycker på "tillbaka", eller scrollar upp notifieringslisten så kommer låsskärmen tillbaka igen. Låser jag då upp telefonen så fungerar det. Vid andra tillfällen så fungerar det att dra ned notifieringslisten och klicka på en notifiering fast telefonen är låst...

Jag misstänker att de två sakerna ovan hänger ihop, men jag vet inte riktigt...

Misstänker att detta hänger ihop med Cyanogen 4.0.4 som jag kör eller någon applikation, har dock inte hittat någon kandidat.

Någon som känner igen problemet och kan hjälpa till?

Edit: Ja just ja, har en misstanke om att det är kopplat till att jag ofta låser telefonen manuellet med röd knapp (lur på). Innan jag gjorde detta, så hade telefonen en tendens att låsa upp sig...