Nu när det börjar närma sig julafton antar jag att det är fler än jag som behöver hjälp med julklappsrimmen, så en rimstugetråd är väl mer än välkommet. Det är rätt självklart vad det går ut på; man skriver vad man vill ha hjälp att rimma på så bidrar andra med både bra och mindre bra förslag, sen är det bara att välja och vraka Jag tänkte börja be om hjälp med ett rim till choklad från Milano. Let the rhyming begin!
Denna ask kan vi dela, är du inte snabb äter jag hela EDIT: Hittade den på en sida, kanske värt att nämnas...
Det funkar ju faktiskt, bättre än inget rim Nu behöver jag hjälp med en prydnadstomte (som är gjord i tyg och står på en sparkcykel)
Nähä ingen som är sugen på att rimma på en tomte.. ett iPhone-skal då? (ja jag vet, det är min far..)
Tänk på det som snigeln har Det som den kröp runt och bar Men var ej avundsjuk, gamle far Här får du ett på gamla dar'
Lite rim som jag hittade på internett. Så du slipper hettan känna Så du slipper fingrar bränna Så du slipper skadad bli Mycke huve, lite vett ryms i den jag nu dig gett Kom inte på några egna(suger på att rimma) så jag googlade lite istället
Det är lätt att slippa snuva Gör det med stil med denna luva Ta den på dig när du ska ut Gå i snön och bara njut Lägg den inne och låt den torka Spring sen ute så mycket du orkar
Jag skulle behöva ett rim på en kaffebryggare. Ett plus är om det innerhåller någon referens till slopandet av nescafe