kolla gärna in min webbsida där finns bilder på många mobiler jag säljer,jag säljer även tablets & digital kameror mm
Släng upp komplett spec på tableten! Verkar riktigt nice att den har 2.2! Edit: Känns dock lite skam då man kollar på sidan så inte är speciellt seriös samt domännamnet... /R
tableten är kopia av viewSonic viewPad 7 3G 16GB specifikationer processor-600 MHZ,qualcomm msm 7227 display-7 tum,kapacitiv touchscreen,800x400 px mått-179×110×11 mm minneskorts stöd upp till 64 gb ram minne 512 mb wifi 3g kamera
En är skriven där, mao du? Antingen är du en bluffmakare med Bruce Lee skillz eller så är detta "the real mccoy" /R
Priset är som sagt riktigt bra och du kommer locka många kunder! Men du kan väl ta några "riktiga" bilder på plattorna? Inte bara samma tråkiga bilder som finns på alla eBay-auktioner? Ursäkta att vi inte helt litar på dig, men få oss på din sida så kommer du tjäna pengar! Och om du säljer olika sorters plattor, varför har du enbart en på hemsidan?
det brukar bara köpare göra ibland om de behöver betala i förskott och ingen som köper av mej behöver betala i förskott
Du lovar guld och gröna skoga och vi vill inte bli brända. Är du ärlig och allt stämmer så har du inget att förlora, bara allt att vinna. /R
Dock får man inte öppna ett postförskottspaket innan man betalt så kan vara serietidningar i paketet som man just betalt för att hämta ut. /R