Hej! Har häng på teliabutikens sista Blade i min lilla stad. Funderar på om det kan vara en bra julklapp till grabben som är rätt avis på storasyrrans Wildfire. Är den ungefär i samma klass och klarar samma saker så känns det som ett prisvärt alternativ. Vad tycker ni? Tacksam för snabba svar!
https://swedroid.se/test-av-zte-blade-orange-san-francisco/ Sammanfattning i punktform ZTE Blade är lämplig för dig som: * Är prismedveten * Vill ha hygglig prestanda till ett lågt pris * Vill ha bildkvalité och upplösning utöver det vanliga * Vill ha en välbyggd telefon med behändiga yttermått * Vill kunna köra många appar samtidigt utan fördröjning (d.v.s. “multitasking”) ZTE Blade är inte lämplig för dig som: * Främst ämnar använda telefonen för att fotografera och/eller spela in videoklipp * Vill ha högsta möjliga materialkvalité och lyxkänsla * Är ute efter topprestanda Själv gillar jag den starkt, men inser att kameran kan vara en dealbreaker för ungdomar.
jag tror det blir en utmärkt julklapp, det är den mest prisvärda telefonen du kan köpa idag. Bättre än wildfire.
Kameran är väl inte superbra, men inte riktigt usel heller. Beror på vad man jämför med. Och i bra ljus så fungerar den, speciellt om man ser till pris/prestanda på resterande telefoner.