jag och några polare har en början på en stad, vi kanske kan fortsätta bygga på den? vore riktigt skoj att fortsätta bygga på den med fler folk!
Öj jag behöver hjälp....... När man har craftat en ugn (Furnace) och använder den, efter, när jag ska plocka upp den, (man måste väll slå sönder grejen när man ska plocka upp den? så gör jag iaf med t ex crafting table, finns det något annat sätt?) men då när jag har slagit sönder ugnen så försvinner den och jag måste göra en ny :S visserligen bara för 9 Cobblestone men ändå! finns det något sätt att förhindra detta?
Detta kan väl förhindras med hjälp av att du hackar sönder den med en "pick"? Eller är det bara jag som inbillat mig att jag lyckas få tillbaka den? :-)
nää det stämmer. du får bara tillbaka ugnen om du pajjar den med en pickaxe, men se till att ta ut alla grejer i den först. annars förstörs allt du precis smält i den
Är servern på ikväll? Vad kostar ett acc nu? Minn brorsa och jag delar just nu... Edit. Skrev detta på fel tråd sry Sent from my U20i using Tapatalk
Någon här som använder cheat engine, till att t ex fixa blocks snabbare så att man kan bygga hus snabbare och slipper springa där ifrån hela tiden? Har glömt bort om man ska ha 4byte eller bara Byte :S
Funkar ce medd beta? Sj använder jag nyaste invedit som är grymt mycket bättre/enklare än ce Sent from my U20i using Tapatalk
Ok, jag fick det av en kompis så jag har ingen aning ;D Ce funkar grymt bra med kvalitén iaf, lite bökigt är det väll men det gör inget.
Nu är det så att jag håller på att bygga ett hus och jag skulle hugga lite cobblestone till det, sen hittar jag inte tillbaks till huset?????!!!!! Hälp! finns det något enkelt sätt?
ifall du aldrig hittar ditt hem, så kan du ladda ner mcedit, och kolla vart ditt hem är (och kanske till och med flytta din gubbe till huset)