Hej! Skulle köpa ett 32- gig minneskort men pga dålig ekonomi letade jag upp ett 2 gigabytes kort. Jag har stoppat in det, men den kan inte hitta det. Det blir inte änns någon reaktion av mobilen när jag stoppar in det. har testat att stoppa in det både när mobilen är av- och på. Minnes kortet skall fungera, hade det i datorn och det fungerade. Kan det vara fel på minneskortsläsaren? Tacksamförsvar. Mvh
Är det formaterat korrekt? telefonerna kan vara griniga på det, speciellt om du formaterat i Windows.
Det funkar i min gamla sonyericsson (det var där jag tog det ifrån). Men det kanske inte är samma på Lg? Hur kollar jag formatet?
Borde funka om det var en android telefon, men annars gå till Kod: Settings >> SD Card & Phone storage och se om du ser kortet där, där kan du även formatera det.
Hej. Jag har också ett minneskorts problem. Äfter att jag uppdaterat till 2.3.5 på min o3d så står det att det finns ett sd kort i telefonen men när jag ska hämta något ifrån netet så står det att jag måste sätta i ett sd kort??? Vad ska jag göra? Tacksam för svar! Sent from my LG-P920 using Tapatalk
öppna webbläsaren/klicka på kugghjulet till höger(inställningar)välj lagring/minneskort. min gjorde likadant efter upd