Så fult. Nationella insatsstyrkan kommer förmodligen - på modepolisens uppdrag - att storma ditt rum, ta din dator och/eller skärm för att sedan skjuta dig i knäna.
Jag skulle säga att hade varit stiligare att köra ett vitt tangentbord, mus och skärm med ett vitt chassi. Men vem ställer ut sitt chassi för allmän beskådan?
Haha störd du är Pingvin. Jo det är sant Zoo, men finns inte många vita gamingtangentbord och möss. Dem jag har är relativt nya och har inte råd att byta allting. Men ett nytt chassi har jag velat ha länge för det jag har är svinfult, vet bara inte om jag ska köpa define r4 i vitt eller svart.
Fördelen med svart och vitt är att det passar så bra ihop, så att ha vitt chassi blir säkerligen bra.
Jag har vita högtalare ihop med alla andra prylar som är svarta på mitt skrivbord, det fungerar jättebra. Något som skär sig är väl min Mac mini jag har på mitt jobb. Den där metallgråa färgen är inte lika rolig nu som 2009. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
Vad tycker du själv?? Det är la det som är det viktiga i det hela. Vad andra tycker borde ju inte spela någon roll. Tror jag sett de flesta konstellationer (sv?) när det gäller färgkombinationer och den ena är läcker medans den andra är ful men alla har en sak gemensamt och det är att iallafall så tycker ägaren att den är läcker. Hahaha Bra svar EDIT: Kika gärna här för massa bilder av chassin http://www.sweclockers.com/galleri
Båda de chassina är stilrena, det vill säga de håller sig till en stil rakt igenom och blandar inte olika stilar. men sen vette fan om man kan kalla grillen för ett chassi ;p