Hej! Tänkte bara tipsa er om att man kan köpa telefonen hos Amazon.it för 199€ just nu. Endast blåa modellen. Jag har beställt och kommer få den efter den 6:e december. Jag köper just den här modellen pga att den har pwmfri lcd. Vad tror ni om den här modellen?
Det är ett sätt att sänka ljusstyrkan på skärmen genom att snabbt släcka och tända skärmen istället för att sänka spänningen(dc simning). Det skapar flimmer. Inget problem för de flesta men för en del så leder det till huvudvärk, yrsel, ont i ögonen etc.
Det lite tråkiga med Motorola är att deras uppdateringar kommer kvartalsvis och ofta ganska mycket senare. Kan till och med ta upp till ett år innan det kommer en stor android uppdatering. Det är flera modeller som ännu inte ens fått eller nyligen fått android 14. Sedan är kameran Motorolas svaga punkt på samtliga deras modeller. Där är Pixel, Samsung (S) och Iphone mkt bättre. Fast priset är ju ofta mycket prisvärt om man kan bortse från uppdateringar och kamera.
För min egen del så bryr jag mig inte när uppdateringen kommer. Skillnaden mellan uppdateringar nuförtiden är inte så stora som de var förr.
Jag var nära att köpa Motorola Thinkphone 5G 256/8, Fast priset som var åtrovärt 3200 kr försvann innan jag hann tänka efter. Motorola ThinkPhone - Full phone specifications
Nu idag är det 2 månader sedan jag har den i vardagsbruk. No complaints trots att hela tiden i jäkla aggressiv miljö med magnetiskt damm.