Brukar inte Coop Forum-butiker ha en "USA-hylla"? Jag tror att du kan hitta Mountain Dew där. Utbudet varierar dock från vecka till vecka, så det kan löna sig att fråga någon bland personalen.
Jag såg att Maxi hade Mountain Dew, kolla i närmaste Maxi för dig. Annars om ni har City Gross i närheten så har de det.
Ica Focus har som sagt ett stort utbud av amerikanska läsksorter. Min personliga favorit är Boylan Black Cherry Cola är min favorit.
Kan ta hem en flaska åt dig? haha Kommer tillbaka till Sverige nästa vecka. Testade Mountain Dew för 2 mån sen, smakar ju blä!
Coop har. Mountain Dew smakar skit. Det är den sötaste/sliskigaste drycken jag druckit. Ta vatten häll ner så mycket socker du bara kan = Mountain dew
Många ICA-butiker har mountain dew, cherry coke osv.. city gross kan ha lite större utbud som typ cherry zero och vanilla zero ^^
Jag såg det på Hemmakväll nån gång. Har aldrig smakat, utan la bara märke till det för att Colombus dricker det i Zombieland.
Som så många sagt så vet jag med säkerhet att ICA Maxi på Mölndalsvägen samt ICA Focus vid Liseberg har det du eftersöker. Säkert andra butiker också. Säkert de flesta större butiker faktiskt.
Jag gillar Mountain Dew, det är annorlunda. Sen finns det ju i ett gäng olika smaker till skillnad från Sprite. Jag föredrar ju körsbärsläsk och Boylan Cola men det är jag det.
cherry & grape hade grape funnits i sverige vet jag inte vad jag hade gjort, så satans äckligt gott är vad det är!!
De som importerar allt detta till Sverige är Gray's American Stores De hade en lista på butiker förut, hittar den inte nu dock, och butiker som tar in varor från Grays brukar kunna övertalas att ta in det mesta i sortimentet.